tisdag 13 april 2010

Wätt nöjd

Attans vad länge det blev mellan inläggen... har varit lite knapert om tid. Jaha ni i helgen hade vi finfint besök här: god mat, fotboll och mycket skratt! Det är livet det :) Igår var det dags för modeller igen absolut sista, för nu from onsdag tar vi bara emot kunder. Åter igen hade jag två mycket nöjda modeller, det är så fantastiskt roligt så jag studsar upp och ner av lycka : ) : ) Jag sa det till Occe herregud är det så här det kommer att kännas i framtiden efter en dag på jobbet? Wiiiiiiiiiiiii!!!!! Jag har hittat hem mina vänner!

4 kommentarer:

  1. Mycket roligt att höra!! Det är en sådan känsla det ska vara!!

    Kraam Sandra

    SvaraRadera
  2. låter helt fantastiskt underbart... du är så duktig så det är inte sant.. du kommer grejja detta o bli ett proffs ;)

    tack för igår duktiga du!

    SvaraRadera
  3. Tack från en mycket nöjd kund. Jaa du Azzi det syns att du trivs med det du gör du lyser. Kul att se var du "håller hus på dagarna". Du är på helt rätt plats du kommer bli en härlig frisör.Igår var det mycket som ingick slingor,klippning massage i hårbotten,fika med nybakade muffins. Hälsa DJURGÅRDAN det går bra nu. / kram A-C

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för fina kommentarer : )

    SvaraRadera