torsdag 15 april 2010

Hemma idag

I dag är det torsdag och vilken solig torsdag sen. Kl är 08.03 och jag har redan hunnit med en helrenovering av mig själv ; ) Dusch, peeling, inpackning, skött om de små fötterna, ansiktsmask och nytt fräscht nagelack. Det ni : ) Idag har vi hemmastudier som gäller så jag ska plugga till morgondagens långhårstenta. Tanken var att vi skulle skriva arbete idag, men det är redan klart, skönt skönt. Så jag tänkte släpa upp en solstol till framsidan och jäsa där med mina böcker idag. Ha en finfin dag mina vänner!

Här kommer lite bilder från skolan.

Finaste Fia : ) Så här glad kan man vara efter ett besök hos Assie ; )



Min fantastiska Mamma A-C ; )


Så här härligt kan det vara på en lektion


Äntligen fick jag till knutarna : ) Jag kommer att behöva arbeta massor med långhårsuppgifterna men nu har jag i allafall klarat att få upp denna. Stolt är jag!


Allas vår älskade Nisse

2 kommentarer:

  1. Godkväll min träningskompis "våran" löparrunda gick förträfligt ikväll måntro det kan bero på den fina vår frisyren????? Tack Azzi Kram A-C

    SvaraRadera
  2. Hihihi ja det tror jag, frisyren alltså ; ) Verkligen lätta steg A-C jag är nästan chockad. KRAM

    SvaraRadera