söndag 25 april 2010

Sköna söndag

Idag har jag och min älskling haft trädgårdsbestyr, vilken mysig dag!!! Vi har klippt ur våra äppelträd och kört iväg med det till majbrasan, det tog sin lilla tid ; )Vi suttit ute och fikat och solat våra ansikten : ) Och grovplaneringen av vår trädgård är igång. Vi har verkligen inte gjort någonting med den sen vi flyttade in. Men nu finns inspiration och ideér. Just nu är Occe och "premiär golfspelar" och jag sitter här och planerar mitt lilla 30-årskalas ; ) Hoppas ni alla har haft en fin helg!

1 kommentar:

  1. God Måndag vad härligt det låter trädgårdsarbete och fikastund i trädgården Carpe Diem. Själv har jag jobbat och tyvärr åkt på en förkylning så idag ska jag kurera mig, som du skriver det finns ju en 30-årsfest och se fram emot. / Kram A-C

    SvaraRadera