måndag 30 november 2009

Trender

Hej hopp!
Jag är precis hemkommen från en inspirerande frisörvisning. Så nu alla killar och tjejer, punkigt och rebelliskt ska det va!!! Så våga våga förändra, så coola frisyrer det finns! Håruppsättningar präglas inte av löshår längre utan garn och tyger, tuperat tuperat och åter tuperat! Synd bara att inte skolan har börjat eller att jag redan jobbade på en salong för då hade mina kunder fått sig en rejäl makeover i morgon : )
Men jag tänker att jag har så många sådana här visningar framför mig så det är bara att fortsätta att inspireras! Åh vad jag brinner för detta!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du har hittat det du brinner för!!
    Ha det gott!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Men så kul! Det är verkligen kul att du hittat något du verkligen vill! Och snart, snart är det dags för skolstart:)

    Många kramar!

    SvaraRadera