tisdag 17 november 2009

...

Halloj!
Igår satt vi på utbildning hela dagen, det bara kryper i benen på mig sådana dagar... så igår blev det mycket mycket galopp på ridningen härligt att få jobba lite.

Nu har vi bokat in Disney on Ice : ) 14 feb 2010 : ) Jag, Julia, Liam, barnens farmor, Occe och Hugo! hundan så kul! Så nu Arvid och Emelie får ni sätta Hugo framför youtube så han förstår vad disney on ice är ; ) hehe det blir nog bra det eller hur?

Nu ska jag fortsätta njuta av mitt morgonkaffe! /Tata

2 kommentarer:

  1. Det har jag aldrig varit på - får nog kolla in You tube!

    Hälsningar Maud

    SvaraRadera
  2. Åhh Disney on Ice ska vi oxå på...
    Jag vill lika mycket som Emina =)

    Ha det bra.. å lycka till med Bosse, super sött namn till super söt hund!!

    SvaraRadera