lördag 7 november 2009

Lite blandat

Vet ni att vi har räffsat löv i 3 timmar och 45 min idag!!!! Men nu är det fint må ni tro. Jag tyckte det men om vi jobbar på järnet i 1 timme så är det nog klart sen... hahaha tidsoptimist? Nu sitter jag här och försöker ladda om för att jobba halvnatt, det blir nog bra bara jag kommer dit. I torsdags vaccinerade jag mig med blandade känslor, men jag tänker på gravida vänner runt omkring mig så onödigt att utsätta dom eftersom jag flänger runt på olika "smittoavdelningar" på sjukhuset. Nu är det gjort, endast lite ont i armen det var allt : )
I morgon blir det ett pass på nautilus innan vi far vidare mot Södra Vi, på farsdagsfika.
Trevlig helg på er!

1 kommentar:

  1. Skönt å ha vaccineringen gjord, det är nog inte helt fel att ta den där sprutan även om man innerst inne inte vill. Jag ska iväg med mina töser på torsdag och ta den och det är med blandade känslor vill jag lova..

    Ha det bra =)

    SvaraRadera