fredag 19 mars 2010

Peace and love

Nu går inte en dag nu utan att både jag och maken tänker på sommarens höjdpunkt, PEACE AND LOVE i Borlänge. Fantastisk känsla att ta fram när våren dröjer och det är lite grått ute... Men oj oj oj vad jag hoppas på dessa artister Johnossi som förra året blev bokade i sista stund pga avhopp och gjorde en spelning i världsklass och hade sin världspremiär av What´s the point, aaaaa jag ryser. Backyard babies, där Nick ensam med sin elgitarr på scen rev av Saved by the bell så hjärtat slog dubbelslag och tårarna trillade, och Winnerbäck denna ljuvliga fantastiska Lasse, jag behöver inte säga mer!!! Kan vi få en repris av förra året månne??? Där också Pete Dorethy gjorde en udda men helt helt obeskrivlig spelning, många har fördomar om den mannen och ja det är möjligt att han var lite påtänd på scen men satan vad han kan sjunga och skriva låtar!!! Jag gillar honom oavsett!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar