tisdag 30 mars 2010

Gooooooooo morron!!!

Vaknade nyss med känningar av träningsvärk i magen, aaaaaah : ) Gött, igår var jag nämligen ute på min första löprunda (för året). Mamma A-C och jag har bestämt att vi ska komma ut 2 ggr i veckan. Det blev en härlig intervallrunda, rätt smart upplägg om man vill få upp konditionen lite fortare. Tack mamma för turen!! Nu gör vi om det på torsdag eller hur? med tid tagaruret i högsta hugg ; ) hihihihi...
Igår hade vi fösta klipp-passet på modeller, wiiii så sköj! Mina modeller blev jättefina ; ) och JA det får man säga! Jag var helt hög av adrenalin igår och det känns som det fortfarande sitter i faktiskt : )
Idag ska vi färga hår på dockor och lära oss lite nya slingeffekter och slingtekniker, Assie trivs med livet ; ) Idag är det tisdag och det innebär gym-kväll med Emma! Vi går dit för att träna men sen hur mycket träning det blir det kan vi låta vara osagt men trevligt har vi ; ) Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Tack själv "mitt hjärta" vi har satt upp ett bra, roligt och nyttigt mål. Det känns härligt när man bestämt sig. Fortsätt att ha det så bra som du har det på frisörskolan. / kram A-C

    SvaraRadera