fredag 11 december 2009

Lasse och Johan

Äntligen fick jag höra "Varning för ras" äntligen Lasse som jag längtat och väntat, det var mycket känslosamt och vackert. Låten är från Solen i ögonen från 1998 undra om det ändå inte är det bästa albumet som han gjort?! Det bjöds en fantastisk blandning av låtar och en och annan favorit från nya plattan. "Ett sällsynt exemplar", "Fribiljett mot himlen", Lasse inledde så klart med Järnvägsspår och taket nästan lyftes när det röjdes till "Jag får liksom ingen ordning på mitt liv". Lasse i all ära och är fantastisk på alla sätt men Johan Persson är helt otroligt musikalisk, rev av ett mäktigt intro på piano till "Elden" där bara han och Lasse var på scenen. Kära ni jag kan sitta här hela dagen och strö rosor, men vi ska ta och packa in oss i bilden för färd mot Stockholm för Idolfinal! Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar