torsdag 10 december 2009

Chai latte, Winnerbäck, Bosse

Efter jobbet ikväll så blir det en sväng på stan och en fika. Då ska jag dricka Chai latte, det är min nya favvo! Kl 20 ska vi gå på Lars Winnerbäck, jag finner inga ord för hur bra den mannen är. Vi lyssnar nästan på honom dagligen och Oscar spelar oftast hans låtar på guran. Mmmm : ) Det gillar jag! Han är verkligen speciell för oss, undrar om vi kanske har sett honom 10-15 ggr?! inklusive på festivaler då.
Och så lite Bosse uppdatering med så klart ; ) Som var hos veterinären igår och gjorde en besiktning, som var helt utan anmärkning : ) Så skönt, peppar peppar hoppas det fortsätter så.




2 kommentarer:

  1. ååh va mkt mys et råder hos alvins nu, underbart!

    SvaraRadera
  2. Åhh, jag vill oxå på winnerbäck!! Jag är jätte avis! Hoppas allt är bra! kram kram

    SvaraRadera