tisdag 27 oktober 2009

Burrrr...

Nu var det ett tag sen igen, oh vill bättra mig! Kräv inlägg ; )
Sitter här vi datorn och tittar ut, löven faller och hela gräsmattan är full,borde verkligen gå ut och räfsa men motivationen finns inte riktigt.
Mysigare att sitta inne med tända ljus och en kopp kaffe.
I fredags bokade vi biljetter till Idolfinalen i Globen,
hur roligt kommer inte det att bli?!
Jag hoppas på Mariette och Kalle i final, tänk tänk!
Vi åker upp redan på morgonen för lite shopping i Stockholm, trevligt!
Vi hörs snart igen!

5 kommentarer:

  1. Gud vad kul! Både med ett inlägg här och IDOLFINAL! Vad avis jag blir;)

    SvaraRadera
  2. Det lät ju skitskoj ju. Jag hoppas oxå på dom två, kanske lilla Tove oxå..:) Hoppas allt är bra med er! kram kram

    SvaraRadera
  3. men assie så kul med ett inlägg från dej..tror jag vet hur du känner med bloggen, man vill och man blir inspirerad till att blogga när man läser alla andras finfina bloggar men den där riktiga gnistan och prioritering av tiden finns inte rikgit! men nu hoppas o tror jag att du fortföljer bloggen :)

    hoppas det är bra med er! måste ses snart!
    Stor kram till er!

    SvaraRadera
  4. Åhh vad trevligt med ett inlägg =)
    Kul med idol final och jag håller med dig om Mariette, men hellre Erik än Kalle..

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att åka till Stockholm!
    Då får vi spana lite i publiken då när det är final i idol:)
    Kram

    SvaraRadera