lördag 22 augusti 2009

Helg

Jaha, sitter nu här och laddar för sista natten innan ledigheten skönt! Occe är hos vänner i Gullringen, kul för han! Hade gärna varit med, men en annan gång. Nu på eftermiddagen var jag borta hos A-C en sväng och fick både middag och kaffe ; ) Rara A-C tack tack! I morgon blir det bodypump för mig och maken på Nautilus efter det har vi bokat bio, "En sommar med Göran" har velat se den länge så blir det äntligen av!

Tänker på Fia och Frede som är i Grebo, hoppas kvällen blir lyckad för er, som ni längtat! Hade gärna varit där med, det är alltid så, att allt händer när jag jobbar, men snart blir det ändring på det ; )
Den 4 september ska nämligen Assie på intervju på Frisörakademin!!!! Wiiiiiiii!!! Det är nära nu! Tänk om jag faktiskt ska lämna vården??!! Lite skrämmande, har ju inte jobbat med annat, men tänk så kul!

Trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Hon e bra snäll hon, A-C!
    Åh, det kommer att bli så kul för dig med frisöryrket tror jag! Intervjun kommer att gå jättebra!


    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. grebo var helt suveränt mysigt.. jättehärligt. men nu skiter vi i mej...

    DU SKA PÅ INTERVJU!!!! jag fick gåshud när jag läste det... Jiiihaaa.. Assie detta kommer bli såå himmelens bra för dej, jag känner det!

    SvaraRadera