söndag 1 februari 2009

Finaste vänner!



Helgen har varit har gått i vänskapens tecken, kan man väl säga. I fredags kväll var vi hos Henke och Tessan såg let´s dance och åt hemgjord pizza. Gött!Lite spel hann vi med också, mycket skratt och utsvävningar i vanlig ordning när vi ses. Tessan och jag pratade lite löst om att åka till Ullared i april och det är visst enda som jag kan tänka på just nu. Tänk så lite som kan göra en glad va? : )
Igår kom bland dom bästaste vännerna Vicce och Perry med familj. Grabbarna såg på Djurgården-HV på em. Cicci och jag tog en långpromenad med Agnes under tiden. På kvällen blev det käk och guitar Hero, ännu en sen kväll innan vi tog "natter".
Idag tog vi en rejäl sovmorgon innan Fredda, Fia och Love kom på lunch, det var så länge sen vi träffade dom, säkert 2 veckor det är en evighet för mig! Vill ha dom nära alltid. Just nu är jag ensam hemma, så jag ska lägga mig i soffan med mitt täcke och se på bondebröllop ; )
Oscar och jag har de finaste vännerna man kan tänka sig.
Ha´t fint!




1 kommentar:

  1. Mina finaste! Tusse sjuk o allt:( Jag tjöt som en gris när jag kollade på bondebröllopet;)
    Vadå pratade löst. Vi ska åka till Ullared. Ekströmskan var kanske sugen på att följa med oxå:) Var tvungen att ringa henne när jag pratat med dig=P Hehe

    SvaraRadera