måndag 19 januari 2009

Influensa

I fredags gick jag hem från jobbet redan vid 10 på fm, den omtalade influensan slog till. Har legat helt utslagen sedan dess. Men nu börjar jag repa mig, där fick jag som var så katig att jag minsann "ALDRIG blir sjuk", tjii fick jag.

Idag har jag beställt klipptid känner för lite "renovering" i dessa trista tider, så på fredag blir det av. Är det någon som har något förslag? Funderar på klippa upp och skära ur det ordentligt men ändå spara "nacken" har haft "bobby-frisyren" länge nog nu.

Nu ska jag dricka lite te med honung, försöka kurera mig lite!

Ha det fint allesammans!

2 kommentarer:

  1. hej vännen! tänk vad roligt att du har kommit igång o blogga, nu har jag ännu mer dagsläsning!
    krya på dej, Kramar från mej!

    SvaraRadera
  2. Javisst serrö! Kul va? Tack tack jag ska krya på mig hoppas på att kunna jobba på onsdag i allfall. Segdraget detta! Kram

    SvaraRadera