lördag 20 februari 2010

Dredlocks?

Oj oj vad jag funderar och läser om dreads. Det lutar åt att jag kommer att göra dom inom en snar framtid. Eftersom jag typ lägger 1 minut på håret varje dag, orkar inte föna, platta, locka och styla. Jag älskar och fixa med andras andras hår men inte med mitt egna ; ) Så talar en blivande frisör ; )Jag ska i allafall ringa och prata med en salong på måndag och ev boka en tid. I sådana fall ska jag ha tunna fina välskötta som jag ändå kan sätta upp tänkt jag. Så fin Assie kommer bli ; ) Ha en fin lördagkväll!

Så här enkelt har jag tänkt... ursöta Shakira!



Cool Styling!


1 kommentar:

  1. Du skulle bli ursnygg i det! Men du, jag hade det för typ 8 år sen, och de är ju inte helt skötselfria när man har svennehår... Jag har för mig att jag fick jobba rätt hårt med dem... Men som sagt, snyggt är det! :-) Ha det bra, kram kram Sara

    SvaraRadera