torsdag 14 januari 2010

Rätt val!

Ni förstår nog inte hur lycklig jag är över mitt val av studier. Det känns så rätt! I morgon ska vi ha socialdag med klassen över oss. På förmiddagen ska vi på studiebesök hos grossistföretaget Montlé. Där har de allt som man kan tänka sig behöva inom frisöryrket. Sen ska vi luncha tillsammans och på eftermiddagen så ska den andra klassen styla oss :) Vad är det här för vardag jag lever i? Lite skillnad från förra veckan kan man säga. Men Oj oj vad härligt! Nu sitter jag här i soffan och njuter av tillvaron med ett glas vitt och en fantastisk man brevid mig, livet är härligt! Skål :)

2 kommentarer:

  1. UNDERBART!!! jag är så glad för din skull! njuuuut! puss & kram

    SvaraRadera
  2. Ja, Livet ÄR härligt:) Bara njut nu av att du hittat din grej och gjort rätt val:)

    STOOOOOR KRAM

    SvaraRadera