torsdag 18 juni 2009

Min dag!

Min dag har varit så bra så, det började med lunch och kaffe med Fia barnen, tacki tack fia! Och så har min tärnklänning kommit hem!!!!! oh så fin den är, lite tuff så där inte "för fin" Peppes klänning hänger hemma hos Fia så nu inväntar vi brudklänninen också, jag börjar bli riktigt pirrig det är så stort med bröllop, känslomässigt tycker jag. Jag ska ha med mååånga servetter!! Igår kväll åkte vi Fia och jag in till Nautilus för ett bodypump-pass. Jag lade på lite mer vikter än jag brukar så jag tyckte att jag körde rätt så tugnt och vad gör då fia som aldrig har gått på passet kliver in och bara smäcker på lika mycket och kör som ingenting! Herregud jag är så imponerad! Envisare människa har jag knappast skådat, det skulle vara min far då i sådan fall (i positiv bemärkelse såklart; ) Sen körde vi 30 min ABS (mag och ryggträning) och sen avslutade vi en stund på löparbandet, tjohoo vad vi är duktiga!!!
Nu ni alla som är lediga idag får ni ha en helt underbar midsommar, jag själv ska jobba på akuten så jag vill INTE träffa er där!!! KRAM KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar