onsdag 13 maj 2009

Länge sen

Hejsan!
Uha vad jag är dålig på att uppdatera denna blogg. Det händer så mycket hela tiden så jag hinner inte med, kanske ska lägga ner det här... får se, ska ge det en chans nu.
Jag vill tacka alla tjejerna för en fantastisk ullareds-resa, kunde ju knappats blivit bättre eller hur?
I kväll har vi tagit en lååång promenad, vi gick milen så nu ligger vi här i soffan och slappar, skönt skönt.
I morgon ska det inhandlas ingredienser till bullbak tills på fredag, mina älskade syskonbarn kommer till oss på fredag och ska stanna till söndag så vi ska baka och styra inför vår utflykt på lördag.
För övrigt så har det inte kommit några valpar ännu, inget är som väntans tider, för er som är nyfikna kan ni gå in och kolla på www.tallsangenskennel.se för att se vad vi ska få för litet underverk.

Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

  1. Tack själv för en trevlig resa!!
    Mycket lyckad =)

    SvaraRadera
  2. kul min vän att du är här igen! hoppas du orkar hålla i :) måste själv bli lite flitigare också..

    duktiga ni var som tog en så rejäl promenad då.. bra kämpat!

    hörs senare! kram!

    SvaraRadera